Ще одну яскраву сторінку вписав у свою багату на творчі здобутки біографію зразковий дитячий ансамбль ударних інструментів “Поліські дзвіночки”, посівши провідні місця на V Міжнародному інструментальному конкурсі Євгена Станковича як у повному складі, так і у виступах окремих виконавців.Це вже стало доброю традицією цього знаного на Чернігівщині і далеко за її межами неординарного в своєму роді художнього колективу, яким впродовж майже 35-ти років незмінно керує талановитий педагог Чернігівської музичної школи №2 ім. Є.В.Богословського, заслужений працівник культури України, лауреат багатьох престижних премій Юрій Карпенко — з аналогічними результатами “Поліські дзвіночки” поверталися з чотирьох попередніх конкурсів, пов'язаних з іменем всесвітньовідомого українського композитора і музичного діяча, Героя України, народного артиста України, лауреата національної премії ім. Тараса Шевченка Євгена Станковича; інших мистецьких заходів загальнодержавного і міжнародного значення. Отож у маестро Карпенка є всі підстави пишатися своїм дітищем. - Зайняте ансамблем “Поліські дзвіночки” перше місце на V Міжнародному інструментальному конкурсі Євгена Станковича вважаю результатом нашої постійної участі у ньому, що стало для мене і моїх вихованців доброю школою для творчого зросту і виховання почуття відповідальності перед авторитетним журі, особисто перед Євгеном Станковичем, зрештою, перед глядачем, який, за моїми спостереженнями, стає дедалі вимогливішим, - каже Юрій Карпенко, - і додає: - Тому хочеться вважати цей успіх віддякою пану Євгену за “музичні університети”, а також скромним дарунком з нагоди його 75-річного ювілею, що збігся в часі з п'ятим конкурсом. Разом з тим керівник “Поліських дзвіночків” зазначив, що черговий успіх його юних віртуозів багато до чого й зобов'язує, адже невзабарі ансамблю виповниться 35 років. І тут важливо не лише не розгубити, здобутого на цьому довгому шляху, а й відчутно примножити його. Саме на це і спрямовані зараз всі зусилля: маестро розширює рамки свого ноу-хау у роботі з своїми вихованцями, орієнтуючись передусім на індивідуальний підхід до кожного з них; оновлення репертуару, апробацію його в нових концертних програмах.