Мета: актуалізувати знання учнів зі стилізації; розвивати аналітичне мислення, уміння насолоджуватися творами декоративно-прикладного (декоративно-ужиткового) мистецтва; формувати естетичні почуття, смак, творчі здібності; виховувати любов до природи, творів декоративно-прикладного (декоративно-ужиткового) мистецтва.
На попередніх заняттях ми уже зустрічалися з стилізацією. Сьогодні ми з’ясуємо, як працюють художники, у який спосіб стилізують природні форми, що потім використовують у своїх роботах.
Коли ми дивимося на предмети ДПМ, на розписи, різьблені або ковані візерунки, вишивку, помічаємо, що ці зображення відрізняються від того, що оточує нас у повсякденному житті. Чому це так? Тому що ці мотиви усі стилізовані. Художники спочатку розд
...
Читати далі »